2

BLOGLOVIN


Η Google, οπως και περισυ, καταπιαστηκε με τα "ανοιξιατικα ξεκαθαρισματα της" (δικος του ορος!) και ανακοινωσε οτι απο 1ης Ιουλιου τρεχοντος, σταματα την λειτουργια του Google Reader. Για οσους παρακολουθουσαν τα φιλικα τους ιστολογια μεσω αυτης της υπηρεσιας, θα δημιουργηθει σιγουρα ενα θεμα. 
Για να βοηθησω οσους παρακολουθουν το laboratorio και τις αναρτησεις του, εκανα εγγραφη στο Bloglovin. Μπορειτε λοιπον να προσθεσετε το laboratorio αλλα και το δευτερο blog που διατηρω, το m&m_skg στα αγαπημενα σας στο Bloglovin πατωντας το αντιστοιχο κουμπακι με το σημα του Bloglovin που θα βρειτε αναμεσα στα widget του blog (στο laboratorio εμφανιζεται στις κατω μπαρες αριστερα μαζι με το κουμπι των G+ και Pintereset). 
Εγγραφη στο Bloglovin μπορειτε να κανετε πολυ ευκολα, υπαρχουν και αναλυτικες οδηγιες απο το ιδιο το site.

Siccome dal 1o luglio Google ha deciso si sospendere il Goggle Reader, ho deciso di aderire al Bloglovin, per facilitare tutti quanti vogliono seguire questo blog nel suo percorso quotidiano. 
Il bottone per Bloglovin lo troverete sotto i post alla barra sinistra, insieme a quelli del G+ e Pinterest. Iscriversi al Bloglovin è facile, basta seguire le istruzioni dello stesso sito.


Follow my blog with Bloglovin

2 σχόλια:

  1. Έχω ήδη λάβει τα μέτρα μου Μαρίνα και σε έχω ήδη προσθέσει στη λίστα των ιστολογίων που παρακολουθώ μέσω bloglovin!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρινάκι στην αρχή έλεγαν για 1η Ιουνίου, τώρα ακούω για 1η Ιουλίου
    Μέχρι τελευταία στιγμή θα ελπίζω ότι δεν θα γίνει κάτι τέτοιο.
    Πάντως κι εγώ έλαβα τα μέτρα μου, και φυσικά σε έχω προσθέσει στην λίστα των ιστολογίων μου
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.